Δευτέρα 5 Μαΐου 2008

Παρουσίαση στην Πάτρα- update

Για το βιβλίο θα μιλήσει ο φίλος μου και ποιητής Τηλέμαχος Τσαρδάκας και αποσπάσματα του βιβλίου θα διαβάσει η καλή μου φίλη Δήμητρα Δερμιτζάκη. Τον συντονισμό θα αναλάβει ο δημοσιογράφος Διονύσης Ζακυνθινός.
Τους ευχαριστώ θερμότατα, όπως και την υπεύθυνη του βιβλιοπωλείου Παπασωτηρίου εδώ στην Πάτρα, την κυρία Μαντά για την καλή διάθεση να με βοηθήσει.
Όσοι είστε friends στο facebook πιθανότατα θα έχετε δει την πρόσκληση, ενώ μέσα στην εβδομάδα θα ανεβάσω και την ηλεκτρονική πρόσκληση.
Η κυκλοφορία του δεύτερου βιβλίου θα καθυστερήσει για μερικές μέρες, ενώ ελπίζω μέχρι το τέλος της επόμενης εβδομάδας να έχω βάλει και την τελευταία τελεία στο 3ο βιβλίο. Στις διακοπές του Πάσχα είχα την ευκαιρία να μιλήσω με πολλούς φίλους και γνωστούς που διάβασαν το βιβλίο και να σημειώσω τα σχόλια και τις παρατηρήσεις τους.

2 σχόλια:

Ευθυμία Ε. Δεσποτάκη είπε...

Η ιστοσελίδα του Λιβάνη πάντως ανέβασε την αναγγελία της έκδοσης σήμερα το πρωί. Και το έχω και στα χέρια μου!

Γιάννης Πλιώτας είπε...

Ευθυμία, απλά υποκλίνομαι. Σου χρωστάω και κέρασμα για τα συγχαρίκια!